Etiquetes

divendres, 19 de juny del 2015

Pastís de formatge.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgt1WmRhgcC_wSo4VEjML2zbVSZ4cDhIQ9XyGCOgXm2Ik2rfBemncBks2WiOhy7laP5VWsWgjJfT5EJcyZ5AHq6TZfnuCZ-6CriBunBNb4otPM6FQEY3zCxo464bPqjC2HWTY6rmfNnW7zQ/s1600/IMG-20141013-WA0022.jpg
Aquest mes el repte "Del blog al plat" li correspon a "Destapant cassoles", el blog de Mercé. Va ser ella qui va proposar aquest repte i és de justícia que en algun moment busquem entre les seves receptes i les fem nosaltres.
Ha estat difícil triar-ne una, totes semblen tan bones! M'he decidit pel Pastís de formatge. Mercé el va preparar amb iogurts de coco per donar-li un regust diferent, segur que estava boníssim, i jo els he canviat per iogurts de llima, també ha quedat molt bo.
Ací teniu la recepta:
Ingredients:

  • 4 iogurts de llima
  • 250 g. de sucre
  • 200 g. de farina
  • 6 ous
  • 500 ml. de nata (+35% MG)
  • 250 g. de mató


Preparació:
Preescalfar el forn a 180º.
Batre els ous amb el sucre.
Afegir els iogurts i la nata. Seguir batent..
Incorporar el mató i mesclar-ho tot.
Posar, poc a poc, la farina. Integrar-la bé.
Abocar la mescla a un motle i coure al forn durant uns 40 minuts.



Deixar refredar i desmoblar.
Guardar a la nevera fins el moment de servir.
Es pot acompanyar de melmelada, caramel, ... Jo l'he servit amb melmelada de figues.
Bon profit!

5 comentaris:

  1. Molt bona tria, els pastissos de formatge tenen l'èxit assegurat. I amb el mató, ha de quedar finíssim.

    ResponElimina
  2. M'encanten els pastissos de formatge, i aquest amb el toc de la llima ha d'estar deliciós i molt refrescant! Fa molt de temps que no feia a casa, i m'has fet obrir la gana! Em vaig a remenar la nevera a veure si trobo els ingredients per fer-ne aquesta tarda un! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Ostres!, amb gust a llima!, una molt bona idea per sortir de la típica llimona. A mi, després de fer moltes proves amb aquest pastís, amb mató és com més m'agrada. Moltes gràcies per participar aquesta ocasió tan especial!

    ResponElimina
  4. Que bo!!!!
    Jo també l'hagués canviat el iogurt i segur que queda boníssim ,no m'agrada el coco :-(
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  5. Una recepta molt ben escollida, t'ha quedat preciós aquest pastís!

    ResponElimina