Etiquetes

dimecres, 8 d’agost del 2012

Flam de carabassa "Encarna".

Ahir ma mare va anar de berenar i es va endur aquest flam de carabassa. Encara tenia carabasses que ens van donar els meus tios Paco i Mª Teresa, i vaig decidir fer la recepta de la meva companya Encarna Aranda (per això l'he anomenat així, sempre m'anote qui em dona la recepta per diferenciar-lo d'altres). Aquest queda molt cremós i amb abundant carabassa; ara que fa calor, ben fresquet, està boníssim. A tots els va agradar molt i demanaven la recepta.
Ací us la deixe:
Ingredients:
  • 750 g. de carabassa torrada.
  • 200 ml. de nata (35% M.G.)
  • 250 g. de sucre.
  • 5 ous.
  • Caramel líquid.
Preparació:
Posar caramel líquid al fons d'una flamera.
Mesclar tots els altres ingredients amb la batedora i abocar-ho damunt del caramel.
Coure al forn al bany Maria, a 180º durant 1 hora aproximadament.
Posar a la nevera quan estiga a temperatura ambient.
Servir ben fresc.
Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada